torsdag 29 oktober 2009

Måste bara få visa...

Jag har fått en ny vän i bloggvärlden och vi har precis haft ett eget, privat litet byte.
Och igår när jag kom hem så hittade jag ett litet paket i brevlådan.

Jag kunde knappt bärga mig utan öppnade paketet så fort jag kommit innanför dörren.
Inuti låg en alldeles underbar necessär som hon sytt helt själv, bara för mig!
Tygvalet är klockrent och jag vet att jag kommer att ha stor användning av den. Den är så himla fin!


Tack snälla Pennysson, jag blev jätteglad!

5 kommentarer:

MiaFia sa...

Den är supersnygg och tyget hur läcket som helst!

Kram

pennsson sa...

Vad roligt att du gillade den! Alltid nervöst att sy och ge bort saker.

Unknown sa...

Vem vill inte bli kompis med henne, ursnygg!!;o) Ska du gå på Nystas stickkafe i november?

maLinka sa...

Har Nysta stickcafé igen, redan? Vad kul!
Självklart kommer jag dit. Det ska bli kul att få shoppa lite mer och sticka tillsammans med alla trevliga människor.
Eldstickan; ses vi inte förr så ses vi då :-)

Monica Hansen sa...

Den var fin!