måndag 21 april 2008

A weekend Project

This weekend has been great. I had a lot of things done; Cleaning out my sons closet, a bit of gardening, watching my sons basketball game and, of course, some knitting! I let my Nella rest for a couple of days and casted on for a pair of Aran Gauntlets a free pattern from VogueKnitting.com. They are really fun and fast to knit and Suddenly I had a pair ready to use!

Det har varit en bra helg. Jag fick massor gjort; jag rensade ut min sons garderob, fixade lite i trädgården, tittade på sonens basketmatch och självklart lite stickning! Jag har låtit min Nella vila ett par dagar och la upp för ett par Aran Gauntlets som finns som gratismöster på VogueKnitting.com. De är jätteroliga och snabba att göra och plötsligt så hade jag ett par färdiga pulsvärmare att använda!

And they look great too!
Och snygga är de också!


Pattern: Aran Gauntlets from VogueKnitting 2007/08. Free on VogueKnitting.com
Size: One size
Yarn: About 100 g of Rowan Scottish Tweed DK, in Color 030-Berry
Needles: 8 (5 mm)
Mods: To get right gauge I knitted with 2 strands of yarn.

4 kommentarer:

Boel sa...

Hittade hit på något krångligt vis. Trevlig blogg! Muddarna är också fina.

Kikar säkert hit igen!
Boel

maLinka sa...

Vad roligt att du hittade hit! Du är så välkommen igen. Jag blir jätteglad när jag får besök med en kommentar.

Karin sa...

Lovely gauntlets in one of my favorite colors !

paru's_circle sa...

i found your blog by doing a google for moebius wrap..yuo knit awesome!! i saw a bit of yours , did you finish it? i admired it, but couldnt find the wool, a friend in australia found me 3 colours which blend well in her country(not the same brand)..any pointers regards this pattern?
regards
P.