fredag 4 april 2008

Hemlis3-paket

Got a parcel dispatch note in my mailbox yesterday. Yippiiie, It's probably my second Hemlis3 (a scandinavian Secret Pal) parcel. Happy as a bird i went, no I strutted, to the deliveryoffice. But it wasn't a Hemlis package :-( just a book I ordered a long time ago. It wasn't even a knitting book...
Maybe I will receive something today, or maybe she's just forgotten, or maybe she has sent a package but the swedish post has missplaced it (scary thought), or maybe..... am I just silly and think too much about it?
But it's so fun to receive a SecretPal package, isn't it?

Fick en paketavi i brevlådan igår. Jippiiie, tänkte jag. Det är nog mitt andra Hemlis3-paket som kommer. Glad i hågen traskade jag, nej jag skuttade, iväg till paketutlämningsstället. Men det var inget Hemlispaket :-( bara en bok jag beställt för länge sedan. Det var inte ens en stickrelaterad bok...
Kanske det kommer något idag, eller kanske hon bara har glömt, eller kanske hon har skickat något men posten har slarvat bort det (hemska tanke), eller..... är jag bara larvig som funderar så mycket?
Men det är ju så himla kul att få ett hemlispaket, eller hur!

Inga kommentarer: