onsdag 9 april 2008

Hemlis3-paket, uppdatering

Yesterday I was in Helsinki, Finland on business and didn't came home until late evening. Guess what was waiting for me on the kitchen table? My Hemlis3-package!!!! And it was worth waiting for.
It was f i l l e d with yummie yarns and some other yummie things. My Secret Hemlis Friend must know me well, whoever she is. (But she gave me a clue by signing the card with Carin... so at least I know her name now :-)
Carin, you made me very happy and I'm sorry for not posting any pictures yet. I was too tired yesterday. I hope I'll be back tomorrow with pics and more details about the gifts.

Igår var jag i Helsingfors och jobbade och jag kom inte hem förrän sena kvällen. Gissa vad som låg och väntade på köksbordet? Jo ett Hemlis3-paket!!!! Det var verkligen värt att vänta på.
Det var fyllt med mysigt garn och lite andra smarriga saker. in Hemlisvän måste känna mig väl, vem hon nu är. (Men hon gav en liten ledtråd genom att signera kortet med Carin... så jag vet i alla fall hennes namn nu :-)
Carin, ditt paket gjorde mig väldigt glad och jag är ledsen att jag inte har fotat det än. Jag var för trött igår. Jag hoppas kunna återkomma i morgon med bilder och mer information om min present.

Inga kommentarer: