onsdag 19 mars 2008

Me, myself and I - the worst 'swapper' ever!


I have a confession to make. I have been a really bad bagswappingfriend! I participated in a Swedish bag swap and got a beautiful bag from Joanna. The bad thing is that I got the bag for about four-five weeks ago and I havn't posted any entry about it until now :-(
Right after the parcel arrived I went to Italy and I planned to post an entry when I got home - but I forgot it!!!!
Please forgive me Joanna!
The bag is so damn beautiful! The light is so bad this time of year so the picture doesn't make the bag justice.
Then I got a skein of vibrant colored sockyarn as a compensation from her because she sent the bag a day late or so. You can imagine that I feel really bad for forgetting a whole month.....
BIG hug for you Joanna for the bag!

Jag måste erkänna en sak. Jag har varit den sämsta väskbytarkompisen som finns! Jag deltog i Stickameras väskbyte och fick en underbar väska från Joanna. Det hemska är att jag fick den för fyra-fem veckor sedan och jag har inte skrivit om det förrän nu :-(
Direkt när jag fått paketet åkte jag till Italien så jag planerade att skriva om den när jag kom hem - men jag glömde!!!!
Snälla, fårlåt mig Joanna!
Väskan är så himla fin! Ljuset är så dåligt så här års så bilden gör den inte rättvisa.
Jo, sen ficka jag ett färgexploderande sockgarn som en kompensation från henne för att hon skickade väskan några dagar sent... Ni kan ju fatta att jag känner mig usel för att ha glömt en hel månad....
STOR kram till dig Joanna för väskan!


Inga kommentarer: