tisdag 18 mars 2008

Lovely children

The days flies by in a speed that is hard to keep up with. How hard I try I haven't the time for all the things I want/need to do. I have been home a couple of days with a bad flu but I was so tired that I hardly didn't knit at all! Isn't that typical?
In just some days I will meet my daugther again! I haven't seen her since Christmas and I miss her every day. She will be home for a little more than a week and can't wait to see her! My lovely girl...
My lovely boy then, well he has cought my flu, I think. Sorry! He's home in the bed right now with a really soar throat and bad asthma, which he tends to get when he has a cold. I hope you get well soon!
Today I'm gonna buy some Easter eggs for them and fill up with yummy candy. A little childish perhaps but they have been searching for hidden Easter eggs in the house for every Easter since there where just a couple of years now, and they still want to have them. Even if they are 17 and nearly 15 years old now ;-)
I think my husband want's an egg also...

Dagarna flyger förbi så fort att jag inte hinner med. Hur gärna jag än vill så finns det inte tillräckligt med till för allt jag måste/vill göra. Jag har varit hemma ett par dagar med jobbig influensa men jag var så trött att jag nästan inte orkade sticka en enda maska! Är inte det typiskt?
Om några dagar kommer jag få träffa min dotter igen! Jag har inte sett henne sen jullovet och jag saknar henne varje dag. Hon kommer vara hemma i lite mer än en vecka och jag längtar! Min underbara tjej!
Min underbara kille då, jo han har nog fått ärva min förkylning tror jag. Förlåt! Han är hemma och ligger i sängen just nu med en hals som gör jäteont och jobbig astma, som han brukar få när han är förkyld. Jag hoppas du blir bättre snart, gullunge!
Idag ska jag köpa påskägg till dem och fylla dem med en massa gott godis. Lite barnsligt kanske men de har letat efter gömda påskägg i huset sen de var ett par år gamla och de vill fortfarande ha dem. Fastän de är 17 och snart 15 år gamla nu ;-)
Jag tror min man också vill ha påskägg...

Any guess what this might be? I'll tell you in a couple of days.
Nån gissning på vad detta är? Jag berättar om ett par dagar.

Inga kommentarer: