fredag 30 november 2007

True pain :-(

BTW, when I came home from the unsuccessful trip to the LYS I found my son laying on the couch. "Why aren't you at basketballpractice?" I asked. "My pinky finger stuck while sliding down a banister in school" he said.
Several hours and and a few X-rays later we were told that he had a fracture in his hand :-(
At least 3 weeks with the hand in bandage and no basketball. Need I say that he's not very happy right now....

Nå, när jag kom hem från vår olycksamma resa till Wincent hittade jag min son liggandes på soffan. "Varför är inte du på basketträningen?" frågade jag. "Jag fastnade med lillfingret när jag gled nerför ett trappräcke i skolan." sa han.
Flera timmar och några röntgenbilder senare står det klart att han har brutit ett ben i handen :-(
Åtminstone 3 veckor med handen i paket och ingen basket. Behöver jag säga att han inte är särskilt lycklig just nu....


1 kommentar:

Anonym sa...

I feel raelly sorry for your son. Hope his hand get better soon.