onsdag 21 november 2007

Blocking

This morning I started the blocking of Chevron Scarf. I pinned it out on my ironboard and it took me quite som time before I was satisfied. My ironboard isn't the best place to block my knitting on. The cover is rather thin and underneath its just a metallic grid so the pins will not stay where I want. Well, well, I think the result will turn out great. I'm going to wear it to my charchoal coat when flying to Tallin tomorrow. I will look stunning while cruising around and looking for yarnstores there ;-) See ya!

I morse började jag att blocka min Chevron Scarf. Jag nålade ut den på strykbrädan och det tog rätt lång tid innan jag var nöjd. Min strykbräda visade sig inte vara det bästa underlaget för att blocka stickalster på. Överdraget är ganska tunnt och undertill är det bara ett metallgaller, så nålarna vill inte riktigt fastna där jag vill. Nåja, Jag tror ändå att det blir ett bra resultat. Jag ska ha den på mig till min grafitgrå kappa när jag flyger till Tallin i morgon. Jag kommer se skitcool ut när jag glider omkring och letar efter garnbutiker där ;-) Vi ses!

Inga kommentarer: