måndag 26 november 2007

Tallin

I went to Tallin, the capital of Estonia, this thursday with my co-workers. It's a beatiful city with lots of old and charming houses and buildings. We had a great dinner inspired of the Middle Ages including Leg of Pork, Sauerkraut, Bratwurst, Bloodsausages, Smoked Baltic Herring and a lot of Cinamon Beer! Yummie. A lot of calories but that was a good combination with all alcohol ;-).
Yes, of course, I was hunting for Yarnstores but I didn't fint anything special. In the Old Town there was a store which sold yarn from Evilla quite worth it's price but I don't fancy Evilla Yarn. I'm sorry but I think it's too rough in my opinion.

I torsdags åkte jag med mina arbetskamrater till Tallin. Det är en jättevacker stad med massor av gamla charmiga hus och byggnader. Vi åt en supermiddag inspirerad av medeltiden med bl a ett grisben, surkål, blodkorv, Bratwurst, rökt böckling och masson ar kanelöl! Mums! Massor av kalorier men det var en bra kombination all alkohol;-)
Ja, såklart så var jag på jakt efter garnaffärer men jag hittade inget speciellt. I gamla Stan fanns en butik som sålde garn från Evilla rätt billigt men jag gillar inte Evillagarn. Jag är ledsen men jag tycker att det är alldeles för stickigt och grovt för min smak.

My Chevron Scarf an myself is going out for a walk in Tallin.
Jag och min Chevron Scarf är på väg ut på en promenad i Tallin.
















Inga kommentarer: