måndag 26 april 2010

Sett på TV

Alla som känner mig vet att jag gillar att titta på TV. Mitt senaste favvoprogram är 4:ans Drömmen om Italien.
Härom veckan fick jag se programledaren Filippas supersnygga tröja/poncho. En sån vill jag ha!

Som alltid, när jag ser något snyggt på TV, så åker min lilla kamera upp. Bilderna blir inte snygga, men tillräckligt bra för att jag ska hålla minnet intakt när jag försöker komma komma ihåg plaggen och kanske i en framtid, göra dem åt mig.

Här är det Mia Skäringers karaktär Anna i humorserien Solsidan som på midsommarafton hade en helt underbar vit gosig kofta på sig. Kameran fram fort och två suddiga bilder blev resultatet :-)

2 kommentarer:

FraMia Design sa...

Hahahaha, jo jag tackar jag bilder! Själv håller jag tillgodo med att rita upp sakerna i luften!
Kram

Unknown sa...

Ha ha jag brukar vilja plåta med min mobil på stan när jag ser snygga vantar;o)