fredag 12 juni 2009

Ett litet rött paket med vita snör...... prickar!!!

Härom dagen, i fredags närmare bestämt, släppte Lilla Stickfrossa nya, underbara saker som underlättar tillvaron för oss med pinnar och garn i händerna. Fort som attan la jag in en beställning på en stickgömma och ett tillbehörshänge. Jag menar, här gäller det att hänga på låset för grejerna går åt med en hiskelig fart!
För ett par dagar sedan dök det här vackra paketet upp i brevlådan!
Det här momentet är ju så himla roligt! Att långsamt öppna paketet, kika lite och sen se vad för fint man fått.

Jag hade sån himla tur att jag fick just de orangea sakerna. Färgen är ju helt underbar! Mörk apelsin med dragning åt mandarin kanske kan beskriva färgen bäst. Samt med matchande band och fint broderi. Åh, vad glad jag är!

Stickgömman är jättepraktisk. Födrad och blixtlåsförsedd så att garnet får en så bekväm tillvaro som möjligt. Sedan finns den lilla finurliga öljetten där garnet får fri lejd ut ur påsen och vidare till stickningen. Suveränt. Man slipper garntrassel och medföljande dammtussar från golvet.
Sedan är stickgömman så snygg så den även får följa med som väska nu i sommar.
Det lilla tillbehörshänget kommer att få innehålla mina stickmarkörer, måttband och den lilla saxen.

Välgjort in i minsta detalj!
Tack Anna för den snabba leveransen och de superfina produkterna. Jag rekommenderar dem varmt till alla!

5 kommentarer:

Pernilla sa...

Håller verkligen med. Hennes saker är så välgjorda. Jag har själv köpt bl a stickfodral och stickgömma.

Anna sa...

Men guuuuuuuud så otroligt vackra bilder du tagit! Så kul att se!
Tack för fin reklam och eftersom du är nöjd är jag det också! Ha en tevlig helg!

maLinka sa...

Tack Anna för ditt beröm för bilderna! Det är inte svårt att fota vackra saker :-) trots att de ligger på ett fult furubord... ;-)

Och tack än en gång för grejerna. Jag är sååå nöjd, du förtjänar verkligen reklamen. Keep on your good work!

Anonym sa...

Jag vill oxå beställa en stickgömma. Jag får väl sätta mig som klistrad vid tangenterna nästa gång hon lägger ut nyheter. Ingen får störa mig! Kanske måste jag öva på att skriva fortare på tangenterna, ha!!!

Marias garnhändelser sa...

Så fin, måste bevaka stickfrossa bättre!