tisdag 20 maj 2008

So many beautiful things out there

This saturday I participated in a Theme Photo Day in Stockholm. It was cloudy and rainy but that didn't stop me from walking the streets of my home town for five hours, trying to capture pieces of the scenery in 20 pictures.
I passed Marias Garn and I was tempted to join the last knitting café for the season but decided to focus on one task this saturday. Well, I went inside for a minute and asked Maria if I could take a picture of my scarf in her shop window (as a part of the photo theme...) and she was so kind and let me take my pictures. Thanks Maria!
Then I bought a skein of Silk Garden and a crochet hook.

I lördags deltog jag i en tema fotografering för fotoklubben jag är med i. Det var regnigt och gråmulet men det stoppade mig inte från att strosa gata upp och gata ner i min jakt på att fång bitar av min hemstad på 20 bilder. Jag passerade Marias Garn och kände mig frestad att sätta mig ner på säsongens sista stickcafé men jag bestämde mig för att fokusera på en uppgift den här lördagen. Nå, jag gick i alla fall in och frågade Maria om jag fick ta en bild på min scarf i hennes skyltfönster (som en del av fototemat...) och hon var så snäll och lät mog fota. Tack Maria! Sen köpte jag ett nystan Silk Garden och en virknål.

2 kommentarer:

PetraO sa...

Fantastiskt fina foton!

maLinka sa...

Tack så jättemycket PetraO!