onsdag 7 maj 2008

The last Hemlis3-package

A couple of days ago I found the last Hemlis3-package in my mailbox. Wow! It's so funny to receive gifts! And I finally fouund out who my secret pal is. You can find her at Ullhärvan.
I found a really funky and stunning bag that she has made herself! The sculls on the outside and the devil red lining suits me perfect! How did you know?

För några dagar sen fick jag mitt sista Hemlis3-paket i posten. Wow! Det är så himla kul att få presenter! Och äntligen ficka jag reda på vem min hemliga bytesvän är. Du hittar henne här på Ullhärvan.
Inuti hittade jag en riktigt cool och supersnygg väska som hon har gjort själv! Dödskallarna på utsidan och det djävulsröda fodret passar mig perfekt! Hur visste du?

A peek at the inside made me happy. Mmmm, coffee drops.
En smygtitt inuti gjorde mig glad. Mmmm, kaffekarameller.



I got two mere skeins of the grey mohair I received in the last package, a skein of black Alpacka, some black pearls, coffee candy and cappuccino chocolate! Thank you very much Carin! I must say, it has been really nice to have had you as a Hemlis-friend!

Jag fick ytterligare två nystan av den gråa mohairen jag fick i mitt senaste paket, ett nystan svart alpacka, svarta pärlor, kaffegodis och cappuccinochoklad!Tack så väldans mycket Carin! Jag måste säga att det har varit väldigt trevligt att ha haft dig som Hemlisvän!

1 kommentar:

Buddas kryp in sa...

Tack Min Käre Hemlis för alla fina paket!!!
Du har prickat rätt ang vem jag är och vad jag tycker om...

Jag önskar dig en underbar sommar...

Kramizz Kattis