onsdag 15 juli 2009

Jag har ju haft roligt oxå...

Mitt förra inlägg lät nog lite väl gnälligt så jag måste passa på att berätta om några små trevliga händelser också.

Tidigt härom morgonen följde jag med min dotter till vaccinationscentralen för att få spruta inför hennes resa till Turkiet snart. Efteråt satte vi oss på Waynes Coffee och tog en morgonfika innan jobbet. Chailatte till dottern och Islatte till mig. Så himla gott och mysigt. Det är så sällan jag träffar henne nuförtiden eftersom hon pluggar på annan ort.
Igår kom sonen oväntat hem till oss (han bor egentligen hos sin pappa den här veckan) och frågade om vi inte kunde se något kul på TV. Eftersom både han, jag och min man älskar The Big Bang Theory så var valet solklart. Naturligtvis hade vi ett antal avsnitt inspelade så det blev ett par timmar med Sheldon och hans nördiga vänner på TV. Jag har faktiskt träningsvärk i magen idag :-)
Livet har sina goda stunder...

Inga kommentarer: